Sunday 7 January 2018

Coaching Business

Nak business ni, memang kena ada ilmu. Well, kalau takde ilmu of coz la kan business tu macam ombak. So Intan ni memang tangkap ilmu je. Cumanya yang seronok bila ilmu tu dapat terus dari leader, upline dan founder. Aura dorang yang berjaya tu, fuh! Meereesaaap.


 Ni la, tym dalam kelas tengah buat latihan sempat juga bergambar dengan founder MMG. Tarikh: 06 Januari 2018

Souvenier dari Sarwah Jannah, syarikat yang mengeluarkan MMG. Comelkan 😻


Yang ni pula coaching bersama CDM Kak Sal dan DDM Kak Yani untuk business SHOM. Jumpa mereka sehari sebelum umrah. Siap bawa kazen sebab takde kete nak pegi sana. Tarikh: 01 December 2017

Dalam tempoh sebulan jak, Intan jumpa orang berjaya dalam SHOM dan MMG. Memang seronok sangat, satu tempoh yang kejap jak kot. Semangat dah ada, tapi Intan nak ilmu business supaya tak tergelincir. 

Boleh jak buat 2 business, tapi kena pandai manage la. Intan buat MMG dan SHOM sebab ini jak yang Intan rasa Intan boleh buat dan share produk kat semua orang. Pastu dua business ni pun Intan perlu juga. Hihihi, 😁

InsyaAllah, hujung bulan 2 Intan pegi event SHOM lagi kat semenanjung. Terbang lagi la pegi sana. Dan yang penting Intan tak minta cuti. Intan nak ilmu dan suntikan semangat.

So kat luar sana, jomlah. Intan akan bantu korang untuk capai kejayaan. Egen SHOM atau egen MMG, Intan terima ye. 

Hubungi saya:
016 -213 5298
FB / Insta: Intan Baizura

No comments:

Post a Comment